1. Reklamační podmínky
1.1 Zákazník je povinen zkontrolovat kvalitu a rozsah provedených služeb ihned po jejich dokončení.
1.2 Pokud Zákazník zjistí vady nebo nedostatky v poskytnutých službách, je povinen je bezodkladně nahlásit Poskytovateli, nejpozději však do 7 dnů od dokončení služby.
1.3 Reklamaci je možné uplatnit osobně na provozovně, telefonicky nebo písemně na e-mailovou adresu zelitrans@email.cz. V reklamaci musí být uvedeno:
-
Jméno a příjmení Zákazníka
-
Kontaktní údaje (telefon, e-mail)
-
Popis závady nebo nedostatku
-
Datum poskytnutí služby
1.4 Poskytovatel se zavazuje reklamaci přezkoumat a vyřídit do 30 dnů od jejího obdržení. V odůvodněných případech může být tato lhůta prodloužena po dohodě se Zákazníkem.
1.5 V případě oprávněné reklamace má Zákazník nárok na bezplatné odstranění vad nebo přiměřenou slevu z ceny služby. Pokud není možné vadu odstranit nebo poskytnout slevu, má Zákazník nárok na vrácení zaplacené částky za reklamovanou službu.
2. Storno podmínky
2.1 Zákazník může zrušit objednanou službu bez jakýchkoliv poplatků nejpozději 24 hodin před dohodnutým termínem poskytnutí služby.
2.2 Zrušení objednávky musí být provedeno telefonicky na čísle+420 603 377091 nebo písemně na e-mailovou adresu zelitrans@email.cz
2.3 Uhrazenou cenu za dohodnutou dopravu k místu servisního zásahu není možné vrátit zpět a poskytovateli náleží 100 % uhrazené ceny.
2.4 V případě, že Zákazník bez předchozího oznámení nevyužije objednanou službu, je Poskytovatel oprávněn požadovat úhradu plné ceny objednané služby.
3. Vyjádření k reklamacím a stornům
3.1 Reklamace a žádosti o storno budou vyřizovány v pracovní době Poskytovatele, a to v co nejkratším možném čase.
3.2 Poskytovatel si vyhrazuje právo odmítnout reklamaci v případě, že vada byla způsobena nesprávným užíváním nebo zásahem Zákazníka do opraveného vozidla.